FAQ / Pomoc
Znajdź odpowiedzi na często zadawane pytania. Możesz też użyć wyszukiwarki, aby znaleźć dokładną odpowiedź na swoje pytanie.
Mój Profil
Moje hasło nie działa lub go nie pamiętam
Jeśli twoje hasło nie działa: Zalecamy skopiowanie i wklejenie hasła. Pamiętaj, aby ustawienia przeglądarki cookie nie były wyższe niż średnio-wysokie. Spróbuj także opróżnić pliki cookie i pliki tymczasowe.
Jeśli żadna z tych opcji nie rozwiąże problemu lub nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować, klikając na link "zapomniałeś hasła?", który znajdziesz przechodząc do logowania. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, który zarejestrowałeś na naszej stronie. Link pozwalający na zmianę Twojego hasła zostanie wysłany na wskazany przez ciebie adres e-mail. Kliknij w niego, i podaj swojego nowe hasło.
Jak mogę zmienić oznaczenie płci, jeżeli jest błędnie określone w moim profilu
Możesz zmienić oznaczenie płci w swoim profilu, przechodząc do zakładki "Edytuj Profil" znajdującej się w rozwijanym menu użytkownika (lub na rozszerzonym pasku narzędziowym w wersji mobilnej) którą znajdziesz po zalogowaniu, po prawej stronie ekranu. Następnie kliknij na przycisk "Opis Mojego Profilu" i wybierz odpowiednią opcję z rozwijającego się menu. Pamiętaj, aby nacisnąć przycisk "Aktualizuj", po dokonaniu zmian.
Jak mogę uaktualnić moje preferencje kontaktowe?
Możesz zmienić swoje preferencje kontaktowe, przechodząc do zakładki "Moje Konto" w rozwijanym menu użytkownika (lub na rozszerzonym pasku narzędziowym w wersji mobilnej) którą znajdziesz po zalogowaniu, po prawej stronie ekranu. Następnie kliknij na link "Filtrowanie Wiadomości". Pamiętaj, aby nacisnąć przycisk "Aktualizuj", po wprowadzeniu zmian.
Jak mogę zmienić adres e-mail?
Możesz zmienić swój adres e-mail, przechodząc do zakładki "Moje Konto" w rozwijanym menu użytkownika (lub na rozszerzonym pasku narzędziowym w wersji mobilnej) którą znajdziesz po zalogowaniu, po prawej stronie ekranu. Następnie kliknij na link "Zmień Email" i wpisz nowy adres e-mail. Pamiętaj, aby nacisnąć przycisk "Aktualizuj", po dokonaniu zmian.
Dlaczego coś w moim profilu zostało odrzucone.
Istnieje wiele powodów, dla których coś co dodałeś do Twojego profilu zostało odrzucone.
- Jeżeli użyłeś przekleństw albo obraźliwych sformułowań
- Jeżeli nie wypełniłeś poprawnie pola
- Jeżeli załączyłeś twój adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania (nie pozwalamy na to, ze względów bezpieczeństwa).
Moje hasło nie działa lub go nie pamiętam
Jeśli twoje hasło nie działa: Zalecamy skopiowanie i wklejenie hasła. Pamiętaj, aby ustawienia przeglądarki cookie nie były wyższe niż średnio-wysokie. Spróbuj także opróżnić pliki cookie i pliki tymczasowe.
Jeśli żadna z tych opcji nie rozwiąże problemu lub nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować, klikając na link "zapomniałeś hasła?", który znajdziesz przechodząc do logowania. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, który zarejestrowałeś na naszej stronie. Link pozwalający na zmianę Twojego hasła zostanie wysłany na wskazany przez ciebie adres e-mail. Kliknij w niego, i podaj swojego nowe hasło.
Informacje, które wprowadziłem na moim profil nie zostały zapisane
Pamiętaj, aby po wprowadzeniu informacji kliknąć na przycisk "Aktualizuj" znajdujący się na dole każdej strony.
Jak mogę się upewnić, że miasto oznaczone w moim profilu jest prawidłowe?
Niektóre kody pocztowe obejmują więcej niż jedno miasto. Możesz zmienić miasto ustawione w Twoim profilu, przechodząc do zakładki "Edytuj Profil" w rozwijanym menu użytkownika (lub na rozszerzonym pasku narzędziowym w wersji mobilnej) którą znajdziesz po zalogowaniu, po prawej stronie ekranu. Następnie kliknij w "Opis Mojego Profilu" i wybierz właściwą opcję z menu rozwijanego. Pamiętaj, aby nacisnąć przycisk "Aktualizuj", po dokonaniu zmian.
Jak mogę utworzyć galerię zdjęć/filmików?
Aby utworzyć galerię zdjęć kliknij tutaj
Aby utworzyć galerię filmików kliknij tutaj
Jak mogę reaktywować moje stare konto?
Aby reaktywować twoje konto, wystarczy, że zalogujesz się na stronie za pośrednictwem twojej nazwy użytkownika i hasła.
Dlaczego wymagacie tak wielu informacji?
Aby móc trafnie znajdować osoby, które mogą Ci się spodobać, jak również, aby odpowieni użytkownicy mogli dowiedzieć się o Tobie potrzebujemy jak najwięcej informacji o twojej osobowości i poglądach na życie.Pomyśl o tym w ten sposób. Jeśli miałbyś pójść na randkę w ciemno, pewnie chciałbyś wiedzieć jak najwięcej o osobie, którą spotkasz, prawda? Dzięki zebranym informacjom możemy zachować się jak przyjaciel, który Was zna i pomaga rozwinąć się Waszej znajomości, jednocześnie proponując ci tysiące innych osób którymi możesz się zainteresować.
P.S. Jeśli umieścisz swoje pogodne zdjęcie zwiększasz szansę na sukces!
Jak mogę zmienić hasło?
Aby zmienić hasło, wybierz opcję "Moje konto" w rozwijanym menu użytkownika (lub na rozszerzonym pasku narzędziowym w wersji mobilnej) którą znajdziesz po zalogowaniu, po prawej stronie ekranu. Pasek narzędzi znajdziesz po prawej stronie ekranu, kiedy jesteś zalogowany. Następnie kliknij na link "Zmień Hasło". Zostaniesz poproszony/a o wybranie nowego hasła (które trzeba będzie wpisać podwójnie, aby upewnić się, że się nie pomyliłeś).
Moje Zdjęcia
Jak mogę dodać swoje zdjęcie/filmik?
Aby przesłać zdjęcie Kliknij tutaj , następnie kliknij w przycisk “Kliknij tutaj aby przesłać zdjęcia”, lub na przycisk “Prześlij lub zrób zdjęcie” jeżeli korzystasz z telefonu komórkowego. Aby przesłać film Kliknij tutaj , a następnie kliknij w przycisk “Kliknij tutaj aby przesłać film” , lub w przycisk “Prześlij lub zrób film” jeżeli korzystasz z telefonu komórkowego.
Jak mogę usunąć zdjęcie?
Jeśli chcesz usunąć Twoje Publiczne zdjęcie, przejdź do zakładki "Moje zdjęcia" w rozwijanym menu użytkownika (lub na rozszerzonym pasku narzędziowym w wersji mobilnej) którą znajdziesz po zalogowaniu, po prawej stronie ekranu. Zobaczysz tam Twoje Zdjęcie Profilowe oraz inne zdjęcia. Następnie kliknij na zdjęcie które chcesz usunąć. Po kliknięciu zdjęcie wyświetli się w większym formacie, pod spodem pojawią się różne opcje. Wybierz opcję "Usuń" i naciśnij przycisk OK.
Aby zamknąć kliknij na przycisk X zlokalizowany w prawym górnym rogu zdjęcia. Wtedy zobaczysz, że usunięte zdjęcie nie jest już częścią Twoich Publicznych zdjęć. Mamy nadzieję, że ta informacja okazała się dla Ciebie pomocna. Jeśli nie, skontaktuj się z nami i powiedz nam, które zdjęcie chcesz usunąć, a chętnie zrobimy to za Ciebie.
Mam problem z dodaniem zdjęcia na stronie.
Proszę upewnij się, że rozmiar Twojego zdjęcia jest większy niż 400x400px (szerokość i długość). Ponadto plik musi być w jednym w następujących formatów JPG, GIF, PNG lub BMP. Jeśli Twoje zdjęcie spełnia powyższe kryteria, a mimo wszystko nadal masz problem z jego dodaniem, proszę daj nam znać z jakiej przeglądarki korzystasz i jaki komunikat błędu pojawia się na ekranie po próbie dodania zdjęcia.
Jak mogę ustawić zdjęcie profilowe?
Po tym jak przesłane przez ciebie zdjęcie zostanie zatwierdzone (wszystkie zdjęcia są zatwierdzane przez nasz Zespół, co oznacza, że twoje zdjęcie może zostać przycięte lub odrzucone jeśli uznamy, że jest nieodpowiednie dla naszej strony), możesz je ustawić jako Twoje zdjęcie profilowe.
Przejdź do zakładki "Moje zdjęcia" w menu "Moje konto" w rozwijanym menu użytkownika (lub na rozszerzonym pasku narzędziowym w wersji mobilnej) którą znajdziesz po zalogowaniu, w prawej, górnej części ekranu. Znajdziesz tam swoje zdjęcia. Kliknij na zdjęcie którego chcesz użyć jako Zdjęcia Profilowego. Po kliknięciu zdjęcie wyświetli się w większym formacie, a pod spodem pojawią się różne opcje. Wybierz opcję "Użyj tego zdjęcia jako mojego zdjęcia profilowego". Na zdjęciu pojawi się kwadratowa ramka pokazująca tylko jego fragment. Możesz dowolnie zmniejszyć lub zwiększyć zasięg ramki przesuwając jej ścianki tak, aby pokazać większą lub mniejszą część wybranego zdjęcia. Naciśnij przycisk "Zapisz" zlokalizowany w prawym dolnym rogu zdjęcia. Aby zakończyć musisz kliknąć na X znajdujący się w prawym górnym rogu zdjęcia. Twoje zdjęcie, zostanie przesłane do naszego Zespołu do akceptacji.
Pamiętaj, że rozmiar pliku zdjęcia nie może przekraczać 5 MB, a zdjęcie musi być w jednym z popularnych formatów - JPG, PNG GIF. Tu znajdziesz wszystkie przesłane przez ciebie zdjęcia, które zostały przez nas zaakceptowane. Wybierz te, które chcesz ustawić jako zdjęcie profilowe. Kliknij na przycisk "Użyj tego zdjęcia jako mojego zdjęcia profilowego". Pamiętaj, że abyś mógł ustawić dane zdjęcie, jako twoje zdjęcie profilowe musi ono mieć rozmiar co najmniej 400x400 pikseli. Musisz również pamiętać, aby zdjęcie przedstawiało Ciebie.
Opis strony(Email, Flirt)
Jak mogę zrezygnować z otrzymywanie powiadomień email z tej strony?
Aby zmienić ustawienia powiadomień email kliknij tutaj
Jak mogę dodać lub usunąć kogoś z mojej listy ulubionych?
Aby DODAĆ: Wejdź na profil danego użytkownika i kliknij na "Ulubione". Znajdziesz je poniżej zdjęcia profilowego każdego użytkownika po lewej stronie (patrząc na dany profil). Aby USUNĄĆ: Wejdź na profil danego użytkownika i kliknij na "Ulubione". Kolor ikony ulegnie zmianie, a Ty pomyślnie usuniesz danego użytkownika z Twojej listy "Ulubionych". Możesz również skorzystać z możliwości usunięcia danego użytkownika z listy ulubionych wchodząc do zakładki "Moje Listy Ulubionych". Widnieje ona po zalogowaniu w menu które znajduje się w górnej części, po prawej stronie ekranu. Następnie kliknij na link "Moja Lista Ulubionych", wybierz użytkownika, którego chcesz usunąć i kliknij na "Usuń" lub "Usuń zaznaczone".
Jak mogę zablokować użytkownika, aby nie mógł wysyłać do mnie wiadomości?
Jeśli chcesz zablokować użytkownika, aby nie mógł on wysyłać do Ciebie wiadomości, wystarczy, że klikniesz na link 'Blokuj'. Znajdziesz go poniżej zdjęcia profilowego każdego użytkownika, w strefie pozycji 'Więcej Opcji' (gdy patrzysz na dany profil). Niezależnie od tego, jaką opcję wybierzesz - Blokuj Użytkownika, Zgłoś Spam, lub Zgłoś Nadużycie, będziesz mieć do dyspozycji dodanie stosownego komentarza, który widoczny będzie tylko i wyłącznie dla naszych administratorów. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać komentarz, czy nie, musisz kliknąć na 'Zatwierdź' w celu zablokowania tego użytkownika. Od tej chwili użytkownik nie będzie mógł wysyłać do Ciebie żadnych wiadomości.
Na urządzeniu mobilnym prosimy rozwinąć menu 'Więcej' znajdujące się poniżej przycisku 'Lubię', a następnie kliknąć w opcję 'Blokuj/Zgłoś', którą możesz wybrać, jeżeli chcesz zablokować danego użytkownika, lub zgłosić nadużycie. W przypadku użycia opcji Zgłoszenia Nadużycia, możesz także dodać swój komentarz, który będzie widoczny tylko dla Ciebie, oraz administratorów strony.
Jak mogę zrezygnować z otrzymywanie powiadomień email z tej strony?
Aby zmienić ustawienia powiadomień email kliknij tutaj
Dlaczego nie mogę się posługiwać moją nazwą użytkownika na czacie?
Nasze czaty są podłączone do systemu poprzez inny pokój rozmów (czat), który rozwiną już bazę użytkowników. Może się tak zdarzyć, że ktoś inny posługuje się już twoją nazwą użytkownika. Jeśli twoja aktualna BDSM Kontakt nazwa użytkownika jest zajęta zasugerujemy ci alternatywną nazwę, która będzie używana jedynie w tym pokoju rozmów (czacie). Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że to nie będzie miało żadnego negatywnego wpływu na pełną możliwość korzystania ze strony.
Gdzie znajdę moje flirty?
Flirty znajdują się w skrzynce odbiorczej, tak jak i pozostałe wiadomości.
Jak mogę wysłać flirt?
Każdy użytkownik (posiadający podstawowe lub pełne członkostwo) może wysyłać flirty do innych użytkowników. Aby wysłać flirt wystarczy kliknąć na przycisk "Flirt", znajdujący się bezpośrednio pod Zdjęciem Profilowym każdego użytkownika, po lewej stronie ekranu (patrząc na jego profil). Następnie możesz flirtować korzystając z czterech kategorii flirtu: Przełamujący Lód, Humorystyczny, Namiętny lub Ekspresyjny. Przyjrzyj się każdej kategorii klikając na niebieski nagłówek. Wybierz flirt klikając na niego, i naciśnij przycisk "Wyślij". Aby wysłać flirt w wersji mobilnej serwisu, wystarczy że klikniesz na przycisk 'Flirt' znajdujący się dokładnie poniżej zdjęcia profilowego danego użytkownika (po lewej stronie na komputerze stacjonarnym) lub po środku (na urządzeniu mobilnym) Twojego ekranu (patrząc na profil danego użytkownika).
Jak mogę wysłać wiadomość?
Możesz wysyłać wiadomości do wszystkich użytkowników na stronie, jeśli posiadasz pełne członkostwo. Aby wysłać wiadomość należy otworzyć profil użytkownika z którym chcesz rozpocząć konwersację, napisać swoją wiadomość w polu tekstowym, a następnie kliknąć w przycisk 'Wyślij Prywatną Wiadomość' znajdujący się pod polem tekstowym. Możesz także wysyłać wiadomości klikając w przycisk 'Wiadomość' który symbolizowany jest ikonką z literą, znajdujący się dokładnie poniżej zdjęcia profilowego użytkownika, po lewej stronie ekranu (patrząc na profil danego użytkownika). Zdefiniuj temat, oraz treść wiadomości, a następnie kliknij 'Wyślij Wiadomość'. Aby wysłać wiadomość prywatną na telefonie komórkowym, kliknij w boks 'Wyślij Szybką Wiadomość Prywatną', który znajduje się poniżej zdjęcia osoby, do której chcesz wysłać wiadomość. Po rozwinięciu się boksu, utwórz swoją wiadomość a następnie kliknij w znajdujący się poniżej przycisk 'Wyślij Wiadomość'.
Jak mogę zrezygnować z otrzymywanie powiadomień email z tej strony?
Aby zmienić ustawienia powiadomień email kliknij tutaj
Jak mogę zrezygnować z otrzymywanie powiadomień email z tej strony?
Aby zmienić ustawienia powiadomień email kliknij tutaj
Członkostwo i Opłaty
Moja karta kredytowa jest wciąż odrzucana
Proszę skontaktuj się z bankiem, który wystawił twoją kartę i upewnij się, że nie blokuje on transakcji lub skorzystaj z innej karty.
Gdzie znajdę moją historię rachunków?
Aby zobaczyć Twoją historię płatności kliknij tutaj
Ile kosztuje członkostwo Premium?
Oferujemy wiele opcji cenowych i akceptujemy waluty obce przy płatności za członkostwo Premium. Zaloguj się do twojego konta i kliknij na przycisk "Aktualizuj" zlokalizowany na pasku narzędzi, aby zapoznać się z naszymi aktualnymi cenami. Uwaga: Dla Twojej wygody nasz system automatycznie odnowi twoje członkostwo, aż do odwołania. Jeśli będziesz chciał/a zrezygnować z członkostwa proszę skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta. Naszym celem jest, abyś jak najdłużej pozostał zadowolonym i aktywnym członkiem naszej internetowej społeczności. Jeśli masz pytania lub wątpliwości, to prosimy nas o tym poinformować.
Jak moja płatność zostanie wyszczególniona na wyciągu z karty kredytowej lub wyciągu bankowym?
Płatność pojawi się pod następującą nazwą na twoim wyciągu bankowym: cgxpay.com [email protected]
Co daje mi bezpłatne członkostwo?
Jeśli posiadasz darmowe członkostwo na naszej stronie, możesz założyć swój profil, dodać do niego zdjęcia i szukać innych singli w twojej okolicy. Dodatkowo możesz otrzymywać i wysyłac flity! Wciąż się rozwijamy i dodajemy nowe możliwości korzystania z naszej strony.
Kiedy przypada moja następna płatność?
Musisz zalogować się na swój profil, wybrać zakładkę "Moje konto" i "Status abonamentu". Tam znajdziesz dokładną datę kiedy Twój abonament zastanie przedłużony na kolejny okres rozliczeniowy.
Dlaczego w tym miesiącu zapłaciłem dwa razy?
Na formularzu zgłoszeniowym znajduje się informacja, mówiąca o tym, że jeżeli nie zrezygnujesz z członkostwa na koniec okresu próbnego, twoje członkostwo zostanie przedłużone na okres 30 dni za cenę , po zakończeniu okresu próbnego. Przykro nam, jeżeli nie doczytałeś tej informacji na formularzu.Prosze daj nam znać, jeżeli ta wiadomość jest niezrozumiała lub masz więcej pytań.
Moje Członkostwo & profil
Ostrzeżenie! Płatni Członkowie Premium, jeśli dezaktywują Państwo swój profil Nie Będą Państwo Mogli Uzyskać Dostępu Do Swojego Konta! Drodzy Użytkownicy Kont PremiumPlus - jeżeli zdecydujecie się Państwo na taki krok, nie będziecie mogli Państwo korzystać z funkcji dostępnych w pakiecie PremiumPlus nawet po jego reaktywacji.
Jeśli chcesz zrezygnować z DARMOWEGO Nie-Płatnego konta, możesz przejść do strony “Dezaktywuj Konto” Dezaktywacja konta oznacza, że nikt nie będzie mógł zobaczyć twojego profilu, a ty nie będziesz więcej otrzymywać wiadomości od innych użytkowników.
Mam problem z uzupełnieniem formularza zgłoszeniowego.
Upewnij się, że ustawienia przeglądarki cookie nie są wyższe niż średnio-wysokie. Sprawdź czy wprowadzone informacje nie zawierają nic poza literami i standardowymi znakami interpunkcyjnymi.
Jak mogę zrezygnować z płatnego członkostwa?
Aby zrezygnować z płatnego członkostwa kliknij tutaj lub odwiedź stronę cgxpay.com
Z kim mogę sie skontaktować w sprawie mojego płatnego członkostwa?
Skontaktuj się z nami na. Możesz też użyć czatu lub wysłać email korzystając za zakładki "Kontakt" na dole strony. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania
Czy ta strona jest darmowa?
Podstawowe usługi dostępne na naszej stronie są darmowe. Jako użytkownik posiadający darmowe członkostwo możesz założyć konto, założyć konto, dodać zdjęcia, wysłać do 10 flirtów do 10 różnych użytkowników, i przeszukiwać naszą bazę użytkowników, aby dowiedzieć się czy ktoś mieszkający w Twojej okolicy jest zainteresowany Twoją osobą. To wszystko jest za darmo. Jeśli zdecydujesz się na aktualizacje konto będziesz musiał uiścić opłatę.
Korzyści Jakie Da Ci Wyróżniony Profil Użytkownika
- Twój profil użytkownika pojawi się na stronie głównej serwisu.
- Zwiększysz ilość odwiedzin strony swojego profilu.
- Wyróżnieni użytkownicy dostają 10 razy więcej wiadomości od innych osób.
- Lista Wyróżnionych Osób pojawia się jako pierwsza, i jest bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania.
- Odznaka wyróżnionego użytkownika widnieć będzie na Twoim zdjęciu profilowym.
- Duży wizerunek Twojego profilu ukaże się na stronie głównej użytkowników.
- Zwiększysz swoje szanse na poznanie innych osób.
- Pokażesz innym użytkownikom, że poważnie traktujesz siebie i innych.
Różne
Czy mogę się przyłączyć będąc spoza terytorium USA?
Tak, w tej chwili jesteśmy przygotowani na przyjęcie użytkowników z innych krajów
Jak mogę zatrzymać wyskakujące na stronie okna reklamowe?
Nasza strona nie instaluje adware. Ty lub inna osoba używając twojego komputera weszła na stronę, która zainstalowała adware na twoim komputerze. Proponujemy zainstalowanie oprogramowania antywirusowego oraz antyspyware i przeskanowanie Twojego komputera.
Polityka prywatności.
Aby zapoznać się z postanowieniami Polityki Prywatności kliknij tutaj
Porady dotyczące zachowania bezpieczeństwa w sieci
PIERWSZE SPOTKANIE ONLINE
Bądź ostrożny udzielając informacji o sobie. Nigdy nie podawaj swojego nazwiska, adresu e-mail, adresu osobistej strony internetowej, adresu domowego, numeru telefonu, miejsca zatrudnienia lub innych informacji w swoim profilu lub w treści pierwszych wspólnych wiadomości. Jeśli ktoś próbuje cię nakłaniać lub naciskać do podania osobistych informacji, nie koresponduj z nim i nie ulegaj presji.
JAK POZNACIE SIĘ BLIŻEJ
Ufaj swoim uczuciom, angażuj się powoli i ostrożnie wybieraj.Korespondując zwracaj uwagę na dziwne zachowanie i niespójności. Zadawaj pytania i upewnij się, że odpowiedzi cie satysfakcjonują. Jeśli wydaje ci się, że ktoś kłamie to prawdopodobnie masz racje. Zwróć uwagę na tematy rozmów. Jeśli dana osoba, chce skierować rozmowę na nieprzyjemne tematy zakończ ją. Zanim zdecydujesz się na osobiste spotkanie upewnij się, że jesteś na to gotowy i na pewno tego chcesz.
GDY ISTNIEJE WZAJEMNE ZAINTERESOWANIE
Zdjęcia mogą ci pomóc zrozumieć kim jest dana osoba.Poproś twojego nowego przyjaciela/przyjaciółkę o zdjęcia z różnych miejsc, pracy, wakacji etc. Pozwól drugiej osobie stopniowo zyskać twoje zaufanie. Nie myl zainteresowania z zaufaniem.Twoj nowy przyjaciel powinien zdobyć twoje zaufanie poprzez konsekwentne honorowe i szczere zachowanie. Postaraj się przedwcześnie nie wchodzić w osobiste i intymne relacje. W pragnieniu znalezienia drugiej osoby łatwo jest uwierzyć, że znamy kogoś lepiej niż w rzeczywistości. Nie śpiesz się.
CIĄG DALSZY KORESPONDENCJI
Rozmowa telefoniczna może ci pomóc poznać osobowość, charakter i sposób bycia twojego przyjaciela. Zadzwoń z budki telefonicznej lub z numeru prywatnego dopóki nie będziesz mógł w pełni zaufać swojemu rozmówcy. Słuchaj uważnie tego co mówi i skonfrontuj to z tym co robi. Zadawaj pytania i upewnij się, że odpowiedzi są dla ciebie satysfakcjonujące.
ROZMAWIAJĄC O OSOBISTYM SPOTKANIU
Kiedy JESTEŚ gotowy - nie pozwól na to, aby ktoś wywierał na ciebie presję! Jakakolwiek presja pod kontem spotkania powinna być dla ciebie ostrzeżeniem - nie toleruj tego i nie bój się zmienić zdania odnośnie spotkania.Jeśli ktoś kłóci się z tobą na temat spotkania, wytyka ci złe myślenie lub naciska, NIE SPOTYKAJ SIĘ z nim. Wrażliwa osoba zawsze zrozumie ryzyko związane ze randkami w sieci i uszanuje twoje obawy.
SPOTKANIE
Pierwsze spotkanie w parze lub w grupie. Zawsze poinformuj kogoś gdzie idziesz i o której godzinie wrócisz, zostaw tej osobie imię, i numer telefonu osoby, z którą się spotykasz. Nigdy nie zgadzaj się, aby dana osoba przyjechała po ciebie do domu. Jeśli w czasie randki zdecydujecie się pójść gdzięś indziej, pojedź tam sam. Spotkaj się w bezpiecznym, publicznym miejscu. NIE SPOTYKAJ SIĘ w swoim lub jego domu. Teraz bądź bezpieczny. Później przyjdzie czas na spotkanie sam na sam.
Jeśli spotykacie się poza twoim miejscem zamieszkania. Jeśli wiąże się to z podróżą, pamiętaj, aby samodzielnie zadbać o transport i zarezerwować bilet. Szczegóły podróży zachowaj dla siebie. Nie spotykaj się w hotelu. Jeśli wybrane miejsce spotkania wydaje ci się niebezpieczne lub nieodpowiednie, wróć do hotelu. Upewnij się, że ktoś zawsze zna twoje plany i miejsce pobytu. Jeśli to możliwe zawsze noś przy sobie telefon komórkowy.
Bądź ostrożny jeżeli twój przyjaciel nigdy nie przedstawi cię swoim znajomym, rodzinie lub jeżeli znacznie różni sie od zdjęć które umieścił na swoim profilu.
Nie znalazłeś(aś) odpowiedzi na Twoje Pytanie?
Przejdź do formularza kontaktowego i zapytaj obsługi klienta. Skontaktuj się z nami